Spinteknikutbildning

Jag står just nu och väntar på bussen nere på stan. Det är förvisso knappt 2 timmar tills jag börjar jobba, men jag ska ducha och äta kvällsmat på jobbet istället för att stressa hem och cöra detsamma på knappt en timme innan jag ska till jobbet.
 
Ikväll har jag varit på Spinteknikutbildning på Friskis tillsammans med ett gäng andra spinvärdar. Jag gick utbildningen för ett par år sen, men kände att det var dags att fräscha upp kunskapsbanken lite. Det är alltid nyttigt. Vet inte om jag tycker att jag lärde mig något nytt och jag fick inga påpekanden under passet vi körde. Men det betyder inte att min spinteknik är perfekt.
 
Vädret har visat sina fina höstsidor idag

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det händer ju inte direkt varje dag, känns annars som att det regnar och är grått varje dag.

2013-09-27 @ 22:36:39
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0