Inte riktigt överens

Jag och tiden är inte riktigt överens om hur dygnet ska räcka till just nu, vilket ni säkert märkt. Jag har tänkt flera gånger att jag ska blogga om både det ena och det andra, men som vanligt ska andra saker göras. Så jag bjuder på en liten bildkavalkad istället.
Mörkret inbjuder till att tända ljus, men det är dags att byta ut dessa tror jag
 
Hockeykväll med älsklingen med perfekta hockeygodiset
 
Detta mina vänner är mammas hemmagjorda äppelmos. I'm in heaven...... 
 
Ooch nästa gång HV71 möter Brynäs, så kommer Brynäs åka på stryk. Minns vart ni läste det först.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aldrig, Brynäs går för guldet ;-)

2013-10-25 @ 15:55:17
URL: http://mshanna.blogg.se
Postat av: Helena

Ja, de ljusen har definitivt gjort sitt! Och visst är mammas äppelmos bäst -min mamma gör också supergott äppelmos! Synd bara att hon bor så långt bort... ;)

Svar: Ja, det är ju synd. Mammas äppelmos är bäst! :)
Susanne

2013-10-26 @ 23:40:44
URL: http://aragornsfru.blogg.se
Postat av: Carita Liljendahl

Tyvärr gick det inte att kommentera på ditt senaste novemberinlägg, det där med whiskyn, badet och rosorna.
Men du verkar ha haft det riktigt skönt och mysigt. Och du påminde mig om att varma mackor finns! :-)

Svar: Jag har verkligen haft det bra. Och varma mackor är smaskens :-D
Susanne

2013-11-05 @ 16:44:04
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0