Skulle behöva ett kikarsikte

Nej, jag ska inte skjuta någon om det var din första tanke. Men mentalt tror jag att jag skulle behöva ett kikarsikte. Jag har varit så oerhört ofokuserad de senaste veckorna, mer än vanligt, och det har inte alltid varit enkelt att få saker gjorda då. Träningen har varit mitt lilla ankare och koncentrationspunkt, vilket verkar ha hjälpt massor. Jag har även varit duktig och gjort saker med vänner. Men vissa dagar har jag bara suttit hemma och tagit det lugnt. Ganska många av dagarna om man ska vara ärlig. Det är som om hjärnan inte riktigt orkat. Tur att man har massor av minisemestrar snart, så man får göra något annat än att bara vara hemma. Först ut är Bon Jovis spelning i Stockholm på fredag. Som jag längtar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0