Träningsvärk nästa

Igår värdade jag som sagt Skivstångspass vilket fick mina muskler att förstå att de levde idag. Och till idag hade jag bokat in ett Skivstångspass som motionär, då jag egentligen skulle kört Cirkelfyspasset igår inte Skivstång. Men jag vägrade avboka nu när jag äntligen hittat pass som funkar ihop och att byta till ett annat pass som typ Spining fanns liksom inte på min karta. Kan meddela att vissa övningar idag gjorde att det sved finfint i vissa muskler. Frågan är bara hur ont jag kommer att ha imorgon för att inte tala om onsdag när det är dags för Hit.
 
Men jag brukar alltid säga att träningsvärk är gött för själen, så min själ lär må toppenbra de närmaste dagarna. Aj.....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hurtbulle!

Svar: Jag gör mitt bästa :)
Susanne

2013-02-05 @ 20:44:13
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0