Favoriter för stunden

Senaste tiden har jag upptäckt att jag har favoritiserat olika ord, ätbara saker och grejer, och det är dessa saker framför allt som återkommer ofta.
 
Kanelbullar: Denna ljuvliga skapelse existerar ofta i mina tankar när jag tänker på något gottit att mumsa på.
 
Fokusera: Världens bästa träningsord för tillfället och det ropar jag åt motionärerna när det är som jobbigast.
 
Mp3-spelaren: Ja, jag är så gammalmodig så jag använder en Mp3.-spelare fortfarande, men jag tycker den vinner i längden över mobiulen. Den är liten, bara 4,5 cm x 2,5 cm, och lätt och kan fästas i ett jackkrage eller liknande.
 
Bon Jovi: Det är precis det som min lilla underbara Mp3-spelare är fullproppad av för tillfället. Jag kan inte få nog av detta band. Det är alldeles för långt kvar till 24 maj.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med alla punkter förutom den sista, där ska det givetvis stå Depeche Mode :-)

Svar: Ante mig att du skulle protestera mot den sista punkten ^^
Susanne

2013-02-28 @ 14:51:13
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0