Detta kommer bli skoj

Sitter och tittar ut genom fönstret och ser ett morgonmörkt Smålandslandskap swischa förbi. Har precis avslutat frukosten och sitter och småäter på en chokladmuffins och lite apelsinklyftor. Funkar bra ihop smakmässigt. Apelsinchoklad i lite ny tappning bara.
 
Helgen ska tillbringas i Västerås och fira födelsedagsbarn x 2. Om tiden tillåter ska jag besöka pappa och farmor i familjegraven och även min "morfars" grav samt tända några minnesljus för alla de som försvunnit ur mitt liv genom åren och idag vakar över oss istället.
 
Tänkte även jag ska släpa ner Pamela på stan på fredag för att shoppa lite. Alltid skoj att göra när man har  någon med sig som tycker det är skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0