Träning i stora doser

I måndags värdade jag ett boxpass med sköna Ester som ledare. Svettigt skoj men jobbigt när man inte är van. Men jag måste öva ju. På måndag om 1, 5 vecka ska jag värda det igen och då ska jag ha en ny värd bredvod mig.  Det är hennes sista gång bredvid och hon kommer bli en bra utökning av Friskis-familjen. 
 
Igår var jag civilklädd på HIT. Så skoj pch så jobbigt! Och så skoj att träffa Leif som har lett passet jag värdat på det senaste året. Till hösten är han i en annan av Friskis lokaler och kör HIT, men utan mig som värd. Jag kommer att sakna passet och Leif.
 
Vet dock inte riktigt hur jag tänkte när jag bokade in mig på Cirkelfysen nu ikväll då jag hade lite ont i både den ena och andra muskeln.  Men på passet gick jag och jag mår så bra jist nu. Frågan är bara om jag kommer vara orörlig eller inte i helgen. Tanken var ju att Nina och jag ska ut och springa på lördag. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jäkla hurtbulle, får ju värsta ångesten här ;-)

Svar: Tack jag hurtar på bäst jag kan ;-)
Susanne

2013-08-09 @ 18:53:16
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0