Sköna söndag

Blev ingen filmmysdag med Mattias då han var härligt förkyld. Susanne vill INTE bli snorig! Så han fick snällt stanna hemma hos sig. Någon köttfärssås blev det visst inte heller, men det finns en morgondag till det.
 
Men film har jag tittat på ändå. Gladiator och Skattkammarplaneten har det blivit än så länge. Sen har jag tagit ett varmt skumbad i mitt bubbelbad med filmmusiken till Gladiator i bakgrunden. Kletade dit en lermask i ansiktet också, så nu jäklar är man ren och fin. Funderar på att gå och hyra en film nu och kanske köpa något gott att tugga på. Fast jag borde egentligen inte, men jag är himla sugen på saltlakrits. Kanske borde gå till affären och köpa hem en melon istället.....

Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

Skumbad i ett bubbelbad - låter härligt!

Men skummar det inte över och ut över hela lägenheten då? :-)

Svar: Man lär sig hur mycket skumbad man kan ha så det inte svämmar över när startar bubbelbadet :-)
Och det var sååå skönt..... :-)
Susanne

2013-08-13 @ 19:30:19
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0