Blodomloppet

Ikväll var jag med och sprang Blodomloppet för jobbets räkning. Det tog mig 31 minuter att springa 5 km och jag är ganska nöjd med tanke på att det knappt gick att komma framåt de första hundra meterna eller något sådant. Det blev sen lättare och lättare att ta sig framåt och efter 2,5 km gick det att öka farten rejält. Vid målgång sen stod funktionärer och delade ut medaljer bara någon meter innanför målsnöret vilket gjorde att man nästan fick köa för att komma i mål. Så jag hoppas att det fixar med organisationen bättre till nästa år.
 
Efteråt var det picknick med jobbet som man fick av Blodomloppet om man anmälde ett lag på minst 5 personer. Mitt jobb hade 13 deltagande lag. Nästa år kör vi igen.
 
Dagens renoveringsbild från sovrummet. Jag har idag rollat på första lagret med färg
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken härlig grön färg, ska bli spännande att se slutresultatet.

Svar: Tack! Jag är jättenöjd! Det börjar bli en ljusning i det hela nu, så under nästa vecka hoppas jag att det är klart :)
Susanne

2013-08-26 @ 22:33:57
URL: http://mshanna.blogg.se
Postat av: Hanna

Mm ganska drygt att måla när man måste maskera, täcka golv osv men så skönt när det är gjort.

Svar: Ja, imorgon ska listerna förhoppningsvis hamna på plats, sen är det inte mycket kvar :D
Susanne

2013-08-27 @ 18:41:10
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0