Skön torsdag

Att kunna vakna vid 07.00 och inse att man inte behövde gå upp, kändes lite konstigt.   Har liksom lite vagt förträngt hur det kånns, "vampyr" aom man är.
 
Min kompis Angela är här på besalternativet supeserverades detfrukosten tog vi det bara lugnt och gjorde ingenting. Efter lunchen blev det promenad ner på stan och en fika innan jag skulle värda mitt spinpass. På fiket blev det en massa prat om gamla minne som den gången när vi satt på samma fik och jag fick HV71-apelare att le stort och en massa annat.
 
Passet blev härligt jobbigt, precis som det ska vara. Nu längtar jag efter söndagens Cirkelfys och måndagens TRX-pass. Efter spinpasset gick jag hem och gjorde våfflor, precis som jag lovat. Till våfflorna serverades det glass för det fick jag alltid av farmor när jag var liten. 
 
Efter maten blev två slöa människor som satt i soffan och tittade på tv och pratade en massa. Själv var jag så trött mycket pga av att jag ställt om dygnet, men att sova just då var inget alternativ. Vid halv två på natten gav jag dock upp och somnade snabbt.
 
Idag är det fredag och solen skiner. Får se vad vi hittar på idag. Ha en skön dag härliga ni.

Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

Våfflorna ser så härligt frasiga och goda ut... nam!

Svar: Våfflor är jag en stjärna på. Det och plättar :)
Susanne

2013-04-14 @ 21:16:21
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0