Klantiga lilla jag

Så ska även jag sälla mig till skaran av folk som pajar sin smartphone på egen hand. För en stund sen ringde det i den och jag svarade. Eller rättare sagt försökte svara i den. Jag hade totalt glömt bort att den låg på laddning, så jag bara lyfte upp den för att svara, laddningssladdens längd tog slut och mobilen åkte ner i golvet. Rycket när sladden tog slut blev för mycket eftersom jag inte höll i mobieln för "kung och fosterland" utan ganska lätt och ledigt. Mobilen i sig verkar ok, men skärmen är död. Yippi!!!!! Smart som jag är, jo det händer att jag har riktigt briljanta idéer, så har jag min gamla mobil kvar som reserv, så jag är lika nåbar som förut. Tråkigt nog så kostar det en slant att byta hela displayen eftersom man byter även ramen samtidigt. De sitter liksom ihop. Men det är billigare än en ny telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0