God och trevlig fredag

Igår hade jag en mycket trevlig kväll med Mattias. Han bjöd på mat och sen såg vi två filmer. Tror vi satt vi matbordet i ca 2,5 timmar och pratade först dock om precis allt möjligt. Jösses vad vi pratade och skrattade, men det var härligt. Och trots att vi såg två skräckfilmer, nu pratar vi bra gjorda filmer, så pratade vi vidare vid lugna stunder i filmen. Men så har vi alltid gjort. Detta var en mycket bra början på en fin och bra vänskap. Känns så bra!
 
Filmerna vi såg var The Grey och Paranormal activity 1, och jag kan varmt rekommendera båda två. Den första är en film om överlevnad och den andra är om hemsökelse. Kan säga att jag hade gåshud när vi såg film 2. Och jag är inte lättskrämd ska ni veta. Båda var helt min typ av film.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Trevligt. Själv blev det Skavlan, chips och en halv film innan det var tack och godnatt :-)

Svar: Lät inte alls fel det heller :)
Susanne

2013-04-13 @ 17:00:39
URL: http://mshanna.blogg.se
Postat av: Carita Liljendahl

Urk. Sådana där filmer om hemsökelse och annan paranormal aktivitet gör mig jätteskrämd...
Jag vill bara se roliga eller sentimentala filmer, starka dokumentärer och sånt :-)

Svar: Jag gillar allt utom sliskiga kärleksfilmer. Gott att se en riktigt bra thriller eller skräckis ibland
Susanne

2013-04-14 @ 21:18:09
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0