Hårförlängning

 
För 2 år sen satte jag i hårförlängningar i mitt hår. Gillade att ha så långt och tjockt hår, men det krävdes en hel del skötsel. Och när det växer ut, blir det inte snyggt till slut. Men Malin, och även Madde på jobbet, har något så fiffigt som clips med hår på. Mycket smidigt och snabbt att få i och ur håret. Själva löshåret kräver fortfarande skötsel, men inte på samma sätt. Och enda sen jag lyckades få tag på en klänning till min kusins bröllop i Stockholm förra helgen, så har jag funderat på att köpa hem någon form av tillfällig hårförlängning, antingen clips eller tejp. Nu återstår dock bara att välja rätt färg, så jag tänkte att ni ska få hjälpa mig.
  Dark blond
 
 Golden brown
Jag vete katten vilken som är rätt riktigt, tror jag har stirrat för länge på bilderna. Men jag lutar åt Dark blond. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Malin - Malins liv och bravader

Det är ju våldsamt svårt att säga, för på bilden din så är du ju ute i dagsljus. Jag tror på den första men är inte säker. Det du skulle kunna göra är att beställa båda och testa hemma, och sedan returnera den som inte passar.

Svar: Smart du är Malin. Varför kom inte jag på det? Tack för idén, ska nog göra så
Susanne

2012-10-26 @ 13:42:57
URL: http://www.malinslivochbravader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0