Bon Jovi 24 maj 2013

Jag lyckades faktiskt få tag på två biljetter till spelningen. Tråkigt nog på varsin sektion, men det är bättre än inget. Jag vet att man kan ha tur och hitta biljetter närmre spelningen på Blocket och Tickster release när spelningen närmar sig. Men att riskera att få en plats på kortsidan längst bort från scenen eller med skymd sikt är inget alternativ för mig. Detta är mitt absoluta favoritband och jag hade nog kunnat betala bra mycket mer för att få en biljett än vad jag gjorde idag. Men jag är glad att jag faktiskt får sällskap till spelningen och någon att prata med om den efteråt. Så att vi har spridda platser, gör inte allt för mycket för vi kommer båda vara där. Jag längtar redan till maj.....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Woho grattis!!! Mitt hopp har kommit tillbaka, brukar aldrig lyckas få tag på biljetter till stora konserter.

Svar: Tog bara en timme att få tag på dem. Jag är numera expert på bokstavskoder ^^ OCh tack så mycket!
Susanne

2012-11-07 @ 20:09:54
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0