Sofftish


Ligger i soffan med Russin och softar. Ja, han var här nyss i alla fall. Idag inhandlades sista detaljen till mammas julklapp. Sen blev det spinpass vid 17.00, men jag fick ta det lite lugnt då jag varit lite småförkyld senaste veckan. Och Mats, spinledaren, hade ett specialjulpass med endast jullåtar i olika varianter. Jag kunde inte låta bli att lyssna på texterna till de låtar som inte är "traditionella" jullåtar och jag började småskratta där på min värdcykel och hade lite svårt att fokucera mig på spiningen.
 
Sen drog jag vidare till Bishop Arms med Håkan där vi mötte upp Ann-Sofie och Ronny, två andra Friskis-människor, för att äta och ta en öl eller två. Ingen sen kväll för någon av oss, då vi alla har saker att göra imorgon. Själv ska jag vara på jobbet kl 11.00 för att jobba lite extra. Blir nog i alla fall till 19.00 innan jag lämnar jobbet. Sen ska jag ta helg nr 2. Nu ska jag fortsätta att slötitta på Pirates of the Carrabian - The Black Pearl innan jag kryper ner i sängen för att krama kuddarna. Skönt att jag inte behöver känna någon press på mig att krypa ner i sängen på en gång med detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0