Lite kan betyda så mycket

Som ni vet vid det här laget, så är jag ju värd på Friskis & Svettis i min stad. Som värd assisterar man ledaren på passet med ljudvolym, ljus, nya batterier till headsetet och på spiningen hjälper man även motionärer som behöver det med inställningarna av cykeln så de får ut det mesta av spinpasset. Det är även vi som tar hand om motionärer som gör illa sig eller säckar ihop under passet. Ni kanske minns när jag berättade om det som hände under Spin of Hope.
 
Idag efter spinpasset fick jag beröm av mannen som satt på cykeln bredvid mig. Han sa att jag var hjälpsam innan passet med inställningar av cykeln till de som behövde och observant. Han hade lagt märke till hur jag hoppat av cykeln i början av passet för att hjälpa en motionär att skruva åt sadeln. Vidare hade han sett hur jag kollade runt spinsalen ett par gånger under passets gång. Han tyckte att jag gjorde ett bra jobb, att jag visade ansvar.
 
Jag har fortfarande inte slutat le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0