En vecka går fort

Oj, har det redan gått en vecka sen jag skrev något. Tiden bara springer på och jag har visst inte riktigt hunnit med. Förra veckan ägnades förvisso åt att vara sjuk till större delen. Sen lockade det fina vädret ut mig på balkongen lite då och då, jag var ju inte direkt frisk, för jag ville också få lite solstrålar över mig. Vågade inte ge mig ut på några längre äventyr. Hostar gör jag fortfarande och snorar därefter. Sketna virus!
 
Men jag lovar, jag tog det lugnt på HIT-passet idag. Kroppen orkade inte med så mycket annat. Och jag "vilade" lite då och då under passet genom att heja på och pusha motionärerna till att ta i lite till och kämpa på. Sen blev det visst jag som höll i finalövningen idag, då det var min idé till vad vi skulle göra. De fick helt enkelt rusha diagonalt över salen utifrån olika startpositioner. Måste dock utveckla den lite mera så de inte behöver stå stilla och vänta på sin tur.
 
Nu har man fått lite mat i magen och duschen väntar. Sen blir det till att jobba varje natt, dock ej fredag, fram till onsdag morgon nästa vecka. Då tar blir det lite schemalagd ledighet.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ledighet är bra grejer det!

Svar: Oerhört bra grejer :)
Susanne

2013-05-08 @ 22:12:52
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0