Långt borta

Hej älskade läsare!
 
Jag vet att min frånvaro varit lång från denna plats i universum. Humöret har inte varit på topp även om jag faktiskt haft det riktigt bra. Jag mår bra, men har inte haft ro att sitta med bloggar. Jag har läst till och från vad ni haft för er, men inte kommenterat. Det glädjer mig att ni alla verkar må så bra om än vissa av er är lite trötta på fredagseftermiddagarna. Ni har firat födelsedagar, haft sommarutflykter, träffat små vovvar, ätit glass och längtat till semestern.
 
Min resa till Köpenhamn var mycket bra. Turistade, drack öl, gick omkring i solen och njöt av Depeche Modes spelning medan regnet vräkte ner utanför. Träffade en hel del glada och trevliga människor i en huvudstad som måste besökas igen.
 
Sen har det mest varit jobb, lite träning och mycket tankar och funderingar. Jag har förlorat mig en hel del till bokens värld och dess kravlösa gränser. En massa film har det också blivit. Längtar själv till mina tre veckors semester, fast jag inte har den blekaste om vad jag ska göra. Men det blir nog bra.
 
Lämnar inga löften, men jag kommer att fortsätta att läsa era bloggar
 
Kramizar och ta hand om er i sommaren

Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

Tack för din respons på min bok! Gjorde mig glad.
Får den ut på sajten inom kort!
Kramar från Adrian och mig!

2013-07-09 @ 21:26:01
URL: http://debutsky.wordpress.com
Postat av: Hanna

Kul å höra! Fortsätt njut av sommaren.

2013-07-16 @ 15:19:57
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0