Ingen bra dag

Idag var det oerhört dålig fokus på spinpasset från min sida. Jag gjorde bara det som krävdes för att det skulle se ut som jag jobbade på bra, men då tankarna var på annat håll så kändes det bara jobbigt. Hade jag inte varit värd på passet, hade jag aldrig varit på Friskis idag. Jag har även sovit som en kratta men det verkar som allr är på väg att lösa sig. Kommer nog att sova gott inatt nu när man tränat lite, duschat, fått reda ut vissa situationer och fått mat i magen.
 
Äggröra a la Susanne med överblivna äggulor efter att gjort maränger, skinka som behövde ätas upp och en upphittad i kylen inte allt för slät paprika men fortfarande god.
 
Nu ska jag krypa upp i soffan under en filt se på film, snutta på en whiskey och bara försöka slappna av i tanken.
 
Sköt om er där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0