Det går sakta men säkert framåt

Jag har inte precis öst inlägg över er den senaste veckan, men det har inte riktit funnits ork eller tid till det. Träningen har hamnat i en svacka pga en envis muskeldel på baksidan av låret som inte riktigt vill sluta att göra ont stundtals. Men jag har tröstat mig med att krama Mattias istället. Bra substitut om jag får säga det själv. Och eftersom jag spenderat en hel del tid med Mattias och dessutom börjat jobba igen, då semestern tog slut i onsdags kväll, så har det även funnits dåligt med tid för sovrumsrenoveringen. Planen var att bli klar under denna vecka, men jag får inse att det förhoppningsvis blir under nästa vecka. Dels har jag varit lite lat, dels har jag träffat Mattias, dels har jag funderat på lösningar med mina lister och så ett litet missöde på vägen.
 
Igår när jag rev bort maskeringstejpen utmed taket, så följde bitar av fondtapeten med, så igår spacklade jag områderna och har idag slipat och målat dem igen.
 
Imorgon kommer förhoppningsvis listerna på plats.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som en riktigt mysig vecka, väggarna kunde gott vänta :)

Svar: Farligt med mysiga veckor för renoveringsprojekt ;)
Susanne

2013-08-29 @ 19:37:18
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0