Det enda legitima skälet

Anders fällde den klart skönaste kommentaren när han träffade mig på jobbet för en stund sen: "Vad gör du här? Har du sagt upp dig? Det är det enda legitima skälet till att vara här när man inte jobbar."
 
Anledningen till att jag var på jobbet var för att jag har satt upp anmälningslappar till Spin of Hope lite överallt på Arla Jönköping. Fick även bekräftat att två lag har blivit anmälda från Arla. Nu hoppas jag som lagkapten och koordinator att folk anmäler sig under de närmaste 6 veckorna.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oh det var ambitiöst! En annan håller ju sig undan så mycket som det bara går ;-)

Svar: Kanske det, men framför allt så roligt :D
Susanne

2013-02-03 @ 11:47:40
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0