Jobbfest ikväll

Så var man vaken denna lördagsmorgon. Sitter i vardagsrummet och äter min frukost. Kvar i sängen ligger Mattias och sover. Känns så bra i hela kroppen att veta att han finns inom samma väggar som mig. Är jag kär? Upp över öronen och lite till.
 
Igår var vi på bio och såg skräckfilmen The conjuring. Rekommenderas varmt om ni gillar skräckfilm.
 
Ikväll lämnar jag dock kvar honom i lägenten för jag ska på jobbfest utanför stan. Det ska bli riktigt skoj! Utekvällarna med folket på jobbet brukar vara riktigt skoj, så denna kväll kommer nog inte vara något undantag. Men jag tror inte att Mattias kommer att vara sysslolös. Han har med sig tvätt, då han hans tvättmaskin bestämde sig för att döden dö, och jag har frivisning i helgen på alla C Mores kanaler, så han har hockey att se på hela kvällen. Självklart har jag köpt hem till snacks och annat gott till honom. Jag tror han kommer att klara sig alldeles utmärkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0