Bra start på kvällen och veckan

Dagens Skivstång/Spinpass började i helt rätt stil. Första uppvärmningslåten var nämligen denna: 
 
När vi kom in i spinsalen, så dök denna pärla upp mitt i passet. Blev lite extra motstånd och fullt ös på denna frökens ben då. 
 
Nu ska jag ta bussen hem till mannen min och vänta på att han ska komma hem från sitt kvällsskift. Vi sover vanligen inte hos varandra mitt i veckorna, men vi passar på när tillfälle erbjuds. Han jobbar kvällsskiftet och jag har fridagar och vem kan då motstå kvalitetsmys mitt i vardagen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilket angenämt pass när det spelas Depeche :-)

Svar: Mycket angemänt att träna då :-)
Susanne

2013-09-30 @ 22:00:32
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0