3 poäng till rätta laget

Ja om du frågar mig och alla andra HV71-supportrar. En jämn och nervig match mot MoDo vanns till slut med 5-3 och jag och min kompis Pernilla jublade ikapp med resten av hallen.
 
Träffade Daniel och några andra där ikväll. Först såg jag dock inte vem tjejen som satt bredvid Daniel var utan sträckte fram handen för att hälsa. Sen såg jag att det var Emelie från Friskis. Snacka om bortgjord. Skyllde på att hon inte hade rätt kläder på sig. Men det är ingen hemlighet att jag har svårt att känna igen folk ibland. Särskilt när jag inte ser dem i ett sammanhang som jag inte är van att se dem i. Men jag är glad för deras skull och hoppa att det håller i tid och evighet.
 
Nu ska jag försöka varva ner och komma ner i sängen, för på torsdag ringer klockan kl 05.00. Dags att börja med treskift igen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu blev man bra sugen på att åka på match!

2013-10-02 @ 19:46:15
URL: http://mshanna.blogg.se
Postat av: Carita Liljendahl

Det gick inte att kommentera på inlägget om nattskift, där du hade nattbilden från Ikea. Så jag skriver här i stället :-)

Har alltid tänkt att nattskift måste vara tunga, men man vänjer sig antagligen. Somliga kan jobba nätter, för andra passar det kanske inte alls?

Svar: Ja visst är det så. Själv fungerar jag bra på nattskift men nu finns det fler än mig att tänka på så nu blir det treskift istället
Susanne

2013-10-06 @ 11:02:06
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0