Jag har världens bästa mamma

Av mitt tidigare inlägg, så har ni nog förstått att jag ligger hemma och är sjuk. Jag var dock i akut behov av toapapper upptäckte jag sent inatt, så jag ringde mamma i förmiddags. "Inga problem" sa mamma, "jag kommer i eftermiddag med det du behöver."
 
Alldeles nyss kom hon förbi med det hon hade handlat åt mig. Och så talade hon om för mig att jag såg riktigt risig ut. Tack för det mamma. *ser ni mitt stort leende genom feberglansen så vet ni att jag sa det med kärlek*
Toapapper, äggnudlar och falukorv. Och en 200 grams chokladkaka som jag INTE hade beställt. Som en liten uppiggning tyckte hon. Min goa mamma......
 
Försöker annars sörpla i mig en kopp te med en stor klick honung i, nu när jag ändå är upp.Ingen favorit direkt, men halsen tycker om det. Har även tvingat i mig två smörgåsar med ost på, vilket inte var så dumt tror jag. Nudelsoppa för det bli när jag är piggare. Dags att åter krypa ner i soffan under täcket. Kanske kan man hitta någon lättsam serie att följa tills febern slår klorna i en igen.

Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

Snäll mamma du har. Klart att du behövde lite choklad!

Undrade vad bilden av koppen föreställde. Innan jag hade sett texten hann jag gissa på ditt och datt, men skriver inte här vad det var :-D

Svar: Ja min mamma är bäst :) Och jag kan nog tänka mig vad du trodde om innehållet i koppen X)
Susanne

2013-03-03 @ 13:27:42
URL: http://debutsky.wordpress.com
Postat av: Hanna

Tänk om min karl hade den förmågan att komma förbi med choklad när man är svag, men icke...

Svar: Dags att bli hård i uppfostran av honom ;)
Susanne

2013-03-04 @ 20:04:50
URL: http://mshanna.blogg.se
Postat av: Hanna

OM jag har försökt i sex plågsamma år. Jag ger upp snart...

Svar: Hhmmm.... Piska och handklovar kanske.... Nej, jag menar piska och morot.... ;P
Susanne

2013-03-05 @ 18:26:49
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0