Snabbinkallad

Så ser jag ut om vänster armbåge för tillfället. Jag har nämligen varit uppe på Blodcentralen precis och lämnat blod. Egentligen hade jag inte tid där nu, men då de hade lite ont om min blodgrupp i sin blodbank, så¨ringde de mig bland annat och bad mig komma upp under eftermiddagen. Och det var inge snack om saken. Klart jag åkte upp.

Om du inte är blodgivare idag men funderar på det, så titta in på Ge blod och läs mera om det. Själv tycker jag det är alldeles självklart att göra, då det är ett så enkelt sätt att ge tillbaka till samhället och sjukvården. Den lilla slanten jag får för "besväret" skänker jag alltid till Barncancerfonden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0