På bättringsvägen

Ja, det är vad jag hoppas att jag är. Annars ska jag fasiken snyta ut så mycket snor att jag kan måla cirklar, tecken och symboler på vardagsrumsgolvet och driva ut förkylningen ur kroppen som den onda varelse den är. Men det verkar gå åt rätt håll, då febern gett vika, jag får sova ifred utan hosta eller igenkloggad näsa och jag har börjat blivit vansinnigt rastlös. Aptiten har inte riktigt kommit tillbaka, men det brukar lösa sig bara jag kommer igång med vardagen igen. Fram tills dess, blir det till att äta bara för att jag måste. Suck, jag är inte skapt för att vara sjuk.....
 
Imorgon blir det till att försöka jobba igen. Det är bara en natt, så det ska nog gå bra. Och gör det inte det, ja då vet
ni vad jag gör på måndag eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker faktiskt att whiskey kan hjälpa en, om man nu som jag inte dricker det i vanliga fall. Men sist när jag var så jädrans sjuk så hade jag inget sånt hemma så jag tog en shot Absolut istället. Rekommenderas inte...

Svar: Ok då håller jag mig till whisky :)
Susanne

2013-01-19 @ 18:16:06
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0