Öm hals - fortsättningen

Host host...... Så härligt att min lilla förkylning tyckte att min ömma hals var en perfekt plats att slå klorna i. Nu är jag inte alls pigger till och från. Om detta hade varit en vanlig sönderskriken hals, hade jag varit nästan bra nu. Men icke sa Nicke. Varför göra det enkelt för Susanne? Har i alla fall inte speciellt hög feber och den vara bara i korta stunder, så då är det bara att krypa ner i soffan framför en film, sen sover jag gott ett par timmar. Och när jag vaknar, så har den gått ner igen och jag är mest bara irriterad att jag blivit sjuk. Och inte får jag träna heller. Jag klarar inte av att vara sjuk. Men jag lär överleva denna vända också. Tur att man har ett gäng dvd-filmer i hyllan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0