En så underbart skön känsla

Äntligen har jag kunnat börja träna igen. Först värdade jag ett Spin/Medel men jag tog det lugnt och jobbade inte allt för hårt. Anledning till detta var att jag även skulle värda Cirkelfys direkt efteråt. Och då går det inte att ta det lugnt direkt. Jösses vad jag skakade i armarna vid första övning på tredje varvet. Och jag hade nio övningar kvar. Men det gick! Men det kändes att jag hade varit borta från allt vad träning heter i nästan tre veckor. Det blir inget Skivstångspass imorgon utan vila då jag känner att det är bättre att börja lite lugnt. Sen har jag ju pass både på onsdag och torsdag, och efter det så är det bara att köra på som vanligt. Det ska nog bli ordning på min träning igen. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Cirkelfys är kul men JOBBIGT! :-)

Svar: Håller med dig. Och man får sån skön känsla i kroppen och sinnet efteråt :)
Susanne

2013-01-30 @ 22:00:39
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0