Bok som tröst

Jäkla skitförkylning! tror ni inte att halsen började kännas öm idag igen på eftermiddagen? Jo men visst! Och jag soim har sett fram emot att få återgå till träningen. Men det var ju bara att glömma. Tur att man har schyssta kollegor på Friskis som ställer upp med kort varsel. Så nu är jag utbytt både imorgon och på torsdag. Hoppas vara frisk till på söndag då jag har mitt egna pass samt lovat att hoppa in på ett annat efteråt. Denna förkylning skulle bara våga stanna kvar i min kropp så länge.....
 
Som tröst så har jag nätshoppat lite. Eller jag försökte. Men en bok blev det i alla fall: Skuggor av Svek av  Carita Liljendahl, en finsk författarinna. Jag har läst en bok innan av henne, Uppdrag utrotning, och detta är uppföljaren. Jag är även en flitig läsare av hennes blogg. Men det tog min måååånga månader att beställa denna bok. Jag är lite seg av mig, men det är sån jag är.
 
På tal om seg att köpa saker, så har jag även äntligen lyckats köpa hem skyddsfilm till skärmen på min lilla leksak samt några skal till den. Hittade allt på Fyndiq, en mycket bra sida om letar efter saker till sin mobil. Särskilt om man äger något annat än en "fånig" leksak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0