Trött men lite effektiv ändå

Trött är den känsla som dominerar mig just nu. Grannen har jobbat på sin lägenhet idag, så sömnen har varit ryckig och inte riktigt vilsam. (Kan man säga så?) När klockan ringde så, var det bara att inse att träningen var bara att skippa. Har desutom ont i höger axels senfäste, då jag slarvade med träningen när jag var sjuk för någon vecka sen, så det är nog bara bra att jag står över. Så inge Skivstångspass eller Skivstång/Spinpass idag. Jag som längtat så. Men jag ska göra några rehabövningar med hantlarna jag har hemma, så helt utan träning blir jag inte.
 
Sen har jag varit duktig och äntligen beställt tid för att fixa mina "fina" utväxter i mitt blonda hår, så i morgon kväll är jag vacker igen. Eller något sådant. Och så har jag fixat flera födelsedagspresenter och beställt tid för synundersökning. Och när jag kom hem, satte jag igång en tvättmaskin. Jag har i mitt trötta tillstånd varit ganaska effektiv med andra ord.
 
Nu ska jag äta lite, ta några drag med hantlarna och sen krascha i soffan tills mobillarmet talar om för mig att det är dags att byta bort mysbyxorna mot jeansen och bege sig till jobbet.
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0