Träning i massor och fest nästa helg

Veckan har vait helt ok. Har bestämt mig för att åka till Västerås nästa helg då jag blivit inbjuden till fest för att fira min kompis Pamela och hennes vän Anna, som jag faktiskt har haft som konfirmand en gång för längesen. Det ser jag fram emot, men först ska jobbhelgen jobbas förbi.
 
Träningen går som på räls även om jag har varit lite trött. Har blivit några extrapass som vanligt, men det är bara att se det som en utmaning och köra på. Veckan har sett ut så här:
Måndag: Spining - extrapass
Tisdag: Vila
Onsdag: HIT
Torsdag: Spining
Fredag (idag): Cirkelfys - extrapass
Lördag: Vila
Söndag: Cirkelfys som alla söndagar
 
Tanken är att vila på fredagar och sen köra Skivstång eller Skivstång/Spining på måndagar, så man kan väl säga att det egentligen bara var ett extrapass denna vecka. Men det känns som att det ofta blir ett extra spinpass varje vecka oavsett om jag vill eller inte. Eller så är jag för snäll och hoppar glatt in och värdar passen när andra inte kan. Fast jag räknar ju benhårt med att få igen det när jag väl behöver hjälp.
 
I övrigt har jag fått hem biljetten till Depeche Modes spelning i Köpenhamn vilket påminner mig om att jag kanske borde hämta ut mina biljetter till Bon Jovis spelning i Stockholm. Bara för att jag vill kunna se dem och längta lite mera.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0