Susanne = Överraskning

Som jag skrev tidigare så åkte jag till Västerås idag, vilket jag också gjort. Men jag tog "genvägen" via Stockholm och överraskade Malin som inte hade en susning om mina planer. Det var hennes sambo Fredrik som kollat upp åt mig att hon skulle vara hemma idag. Gissa om hon blev överraskad och för att inte tala om förvånad när hon öppnade dörren. Det tog hennes hjärna några sekunder att bekräfta det ögonen såg innan hon fick ur sig ett ljud. Sen blev det kramkalas och skratt och lite mera kramar. Jag hade även med mig ett hemmagjort halsband med köpta och personliga berlocker i samt en Buapeststubbe till henne då hon fyller år om ca 2 veckor och eftersom jag inte firat hennes födelsedag på ca 14 år, så tyckte jag detta var ett ypperligt tillfälle. Tyvärr missade jag ta ett kort på halsbandet men hon blev mycket glad.
 
Vi tog en fika och mumsade nog i oss lite mer än halva stubben innan vi var en sväng på stan och lunch någonstans på Söder. Mysigt men lite trångt café och mycket god toast.
Toast med chevreost, äppelskivor, honung och valnötter.
 
Sen åkte vi hem till lägenheten igen och tog en kopp te medan vi pratade bort timmarna. Sen kom Fredrik hem och pratet fortsatte. Till slut var jag dock tvungen att ta mig vidare mot Västerås. Dags för kramkalas igen.
 
Vid 21.30 var jag så hemma hos Pamela. Där väntade tacos på mig. Mums! Nu ligger jag på min sedvanliga plats hemma hos Pamela, dvs i tältsängen i extrarummet. Nu ska trött Susanne åka till Drömmarnas värld.

Kommentarer
Postat av: Malin - Malins liv och bravader

Tack söta fina du för överraskningen. Jag blev sjukt ställd, förvånad och superglad, och detta kommer jag aldrig att glömma! Kram finaste

Svar: Allt för dig underbara du :) Kramizar
Susanne

2013-02-25 @ 11:22:14
URL: http://www.malinslivochbravader.blogg.se
Postat av: Carita Liljendahl

Sådana där överraskningsvisiter borde man göra oftare! Hurraa för dig!

Svar: Tack så mycket :)
Susanne

2013-03-03 @ 13:28:47
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0