DM 13 juni - I can't wait that long.....

Efter att ha tänkt på en sådan självklar sak alldeles för länge, så har jag nu inatt köpt en biljett till Depeche Modes konsert på Parken i Köpenhamn den 13 juni. Inse att det är 4 månader tills dess. Och nästan 3,5 månader tills jag får se Bon Jovi på Stadion I Stockholm den 24 maj. Men det är så värt väntan.
 
Det var min kusin Daniel som fick mig att börja lyssna på DM lite smått när jag var ca 14 år gammal. Med åren har bandet växt sig fast i min själ allt mer och mer. Så bra musik kan man ju bara inte låta bli att tycka om.
 
Nu ska jag bara hitta ett bra boende i Köpenhamn samt saker att göra. Måste erkänna att jag gärna skulle bo på hotell, om så bara för att få äta hotellfrukost. Jag ska ta en skön minisemester i Köpenhamn när jag nu ändå är där. Några tips kära läsare på boende och vad man ska/kan göra i staden?

Kommentarer
Postat av: Hanna

AVUNDSJUK!!!!!!!!!

Svar: Följ med Hanna, följ med. Komsi komsi..... :)
Susanne

2013-02-11 @ 22:01:03
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0