Arla Wellness Immune

När Yoggi Yalla kom för många år sen, var det inget som föll mig i smaken. Drickyogurth har aldrig varit min grej. Som nattjobbare letar jag dock ständigt efter smidiga sätt att få i mig något gott och relativt nyttigt på rasten på natten utan att det är allt för tungt för magen att bearbeta. Maria på jobbet har druckit Arla Wellness Immune sen en tid tillbaka och hon säger att de är goda, så jag bestämde mig för att testa och köpte hem ett sexpack med hallonsmak. Och jag blev glatt överraskad. Den var riktigt god och gled smidigt ner genom strupen och landade mjukt i magen. Som alla dessa specialprodukter, så kostar de ofta lite mer än man tycker är rimligt. Tur att man jobbar på rätt ställe då.
 
Denna ska jag köpa hem fler gånger. Passade bra att ta på natten tillsammans med knäckebrödsmackor. Lagom tungt för magen, nyttigt - ni ska se vissa kollegors nattmat! - och lagom mättande.
 
Tillägg: Den är syrlig i smaken, precis som hallon ska vara.

Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

Ska hålla ögonen öppna och se om vi får det här till salu i Finland också!

Svar: Den är syrlig och fin i smaken, så det hoppas jag att ni får :)
Susanne

2013-02-20 @ 20:05:46
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0