Sovrumsrenovering del 1

Dag 0. Min fond vägg. Jättefin men jag är trött på den efter 3,5 år i lägenheten
 
Dag 0. Väggen mittemot fondväggen
 
Dag 1. Tavla och kabellister har plockats bort
 
Lamp- och väggkontakter har plockats bort för att smidigare kunna måla
 
Dag 1. Golvet förbereds för spackling och slipning på väggarna
 
Dag 2. Min klädstol och överdragströjor samt gymhandskar står numera vid balkongen. Kuddhögen i mitten hör normalt sett hemma i soffhörnan
 
Dag 2. Mitt smyckesskrin som brukar stå på byrån och bäddmadrassen
 
Dag 2. Byrån hamnade framför hallspegeln
 
Dag 2. Taket och andra delar förbereds för målning
 
Dag 2. Även kring kontakerna tejpas det för att underlätta målning
 
Dag 5. Efter att ha rymt från lägenheten i dagarna två, påbörjades målning av kanter och andra ställen som inte går att ta med rollern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0