...vita gula blå..

Efter shopingen blev det träning. Spin medel med Malin, men för min del blev det ett halvdant pass under första halvan av passet. Först pillade jag med en cykel precis när passet började. Efter nästan halva passet var det motionär som snabbt försvann ut ur spinsalen. Då jag varit med om att folk blivit dåliga under pass, väntade jag ca 2 minuter, utifall  hon bara var på toa, sen gick jag efter. Allt var dock ok med henne, så det var bara att gå in i salen och kämpa vidare. Tjejen tyckte att jag var väldigt snäll som kollade att hon mådde bra. Sista halvan av passet var det bara att ge järnet. Men tisdagens tuffa 70 minuter lång spin medel med Klas och gårdagens HIT med extra mycket ben kändes ordentligt.
 
Sen blev det hem och duscha snabbt för jag hade bestämt mig under nedvarvningen att jag skulle gå på hockey ikväll. Matchen var helt ok och AIK stod för motståndet. Mot slutet av period 3 ledde "Gnaget" med 1-2, men "Skuggan" satte kvitteringspuck med EN sekund kvar av matchen. Sen vann HV pånstraffar. Gött som bara den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0