Suveränt rolig träningsonsdag och seg torsda

Igår var det som vanligt dags att värda HIT med bästa Leif som ledare. Och många motionärer var det på passet, vilket gjorde att jag mer ägnade mig åt att visa övningar än att träna med min grupp. Men jag hade lika skoj för det. Efter passet följde jag med Leif till en av Friskis andra lokaler i stan för att hjälp till med ett HIT-pass som han skulle ha med ett handbollslag damer. Jäklar vad de tog i och kämpade på. Att ge sig för att man var trött var liksom inget alternativ som de kände till. På detta pass skulle jag bara visa övningarna, peppa och heja på, och roligt hade jag. Efter passet fick Leif och även jag beröm av tjejernas tränare. Och tjejerna tyckte det var superkul och ville göra det igen.
 
Idag har dock varit en seg dag. Natten på jobber var bra, men jag kände mig inte riktigt pigg. Tror min förkylning äntligen har bestämt sig för att till fullo ge sig till känna. Så jag var mycket duktig på Spiningen och tog det lugnt. Nu ska jag ta bussen till jobbet. Ska bara hitta ett par strumpor först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0