Segt just nu

Ligger i soffan just nu och tycker allt bara är väldigt ansträngande tråkigt. Ja, lite lunch ska jag få i mig, men annars skulle jag nog helst inte vilja resa mig upp från soffan. Vädret inbjuder till film i massor, men samtidigt har blivit en del film på sistone. Skönt är i alla fall att man inte jobbar inatt. En natt till av lugn och ro, ska bli skönt. Men det blir inte tidigt i sängen för det. Nej, blir till att ställa om dygnet lite mera ordentligt. Tur att man är dataspelsnörd, synd bara att man inte fått nya spelet ännu. Leverantören missade att skriva ut rätt releasedatum, då det var två olika för olika versioner av spelet. Men man kan alltid spela lite Guild Wars 2 eller Mass Effect, så är timmarna snart gjorda innan kuddarna lockar vid 3-tiden inatt. Nej, lite lunch kanske inte vore fel.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0