Massage

Idag har jag äntligen lyckats komma iväg och få en mycket efterlängtad massage. Mina ryggmuskler har velat ha en en längre tid men jag är som vanligt väldigt seg. Men så idag blev det äntligen av. 1 timme knådade min massör på mig över hela kroppen, tom magen. Har jag aldrig varit med om förut, men det var skönt även det. Ryggen min behöver dock lite mera behandling, så jag ska dit om ca 4,5 vecka igen. I vanliga fall brukar jag gå var 3 månad, men inte för tillfället. Och min massör hade en mycket schysst deal just nu. Betala för 3 massager och få en 4. Tackar så väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

Jätteskönt med massage - jag skulle också behöva... blir för sällan att komma iväg. Men har en rätt bra tysk massage"anläggning", en läderdyna med massagekulor i stål, här hemma :-)

Svar: Så länge man är nöjd med det man har. Själv har jag inte plats för något sådant hemma. Och så tycker jag om känslan av att gå iväg och få massage. Känns lite lydig :)
Susanne

2012-11-09 @ 08:27:40
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0