Julbord med jobbet

Ikväll har jag varit på julbord med bästa arbetskamraterna. Först gick jag hem till världens bästa Linus och förfestade lite tillsammans med Samuel, Tobbias och Fredrik. Linus sambo Lotta gjorde oss också sällskap. Och snäll som hon är, körde hon oss sen till platsen för julbordet. Var så roligt att umgås lite med Linus igen. Ja, även Lotta. Jag gillar henne. På plats mötte vi upp större delen av Förpackningsfolket, de flesta maskinreparatörerna och tre chefer av något slag. God mat, härlig stämning och mycket skratt blev summan av kvällen. Och jag fick extra desert fast de plockat undan det. Jag kunde ju inte låta bli att tala om för en servitris att deras Snickerskaka var sååå god, så hon hämtade några bitar till till mig samt några bitar Toscakaka i någon
variant. Mmmm.... Susanne har fått i sig massor av socker ikväll.
Min extra deserttallrik och min cider
 
Och detta var kvällens outfit. Lagom uppklädd och ändå snyggt
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Såg inte lite gott ut det där! Man ska unna sig ibland.

Svar: Japp, det ska man :)
Susanne

2012-12-01 @ 16:45:57
URL: http://mshanna.blogg.se
Postat av: Carita Liljendahl

Snygg casual dress! Och så god desserten såg ut!

Svar: Tack :) Det var den verkligen :)
Susanne

2012-12-02 @ 20:27:20
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0