Gamla favoriter får man aldrig nog av

När jag började vara passvärd på F&S, var det på kombipasset Skivstång/Spin. Min ledare på den tiden hette Daniel, men numera är han fullt upptagen med innebandy på elitnivå som sjukgymnast och assisterande tränare. Vi hade väldigt roligt ihop och jag saknar honom fortfarande emellanåt.  Sen har jag genom åren sen hösten 2006 haft lite olika ledare på detta pass. Alla har varit bra på sitt sätt, men sen har vi då Jenny och Caroline. Många roliga och svettiga passtimmar har det varit under dessa två ledare. (Tur att det inte var två manliga ledares namn jag skrev, för DEN meningen hade kunnat blivit grovt feltolkad. Ha haaa......) Under denna termin har jag inte värdat detta kombipass utan bara kört vanlig spin/medel. Men vad jag saknar Skivstång/Spin. Jag har tagit frivilliga och ofrivillga pauser från passet förut, men jag vill alltid tillbaka. Gammal favorit som jag alltid saknar när jag inte kör det.
 
Så inför våren har jag önska om att få bli värd på Carolines Skivstång/Spin igen. Allt hänger dock på den värd som har passet idag. Vill hon fortsätta med passet, får jag stå tillbaka. Helt i sin ordning i så fall. Men så fick jag i onsdags veta av Caroline att hon inte ska ha passet i vår, då hon inte vet hur hennes nya jobb kommer att se ut rent tidsmässigt. Susanne blev lite ledsen. Men så fick jag mail från Jenny medan jag låg och sov idag. Det är hon som ska ta över passet och att hon skulle tycka det vore jätteskoj om jag blev hennes värd igen. Susanne blev jätteglad. Så nu håller vi tummarna för att jag får tillbaka mitt pass på måndagarna. Det vore så himla skoj!

Kommentarer
Postat av: Carita Liljendahl

Daniel - innebandy på elitnivå - vilket lag? :-)

Svar: Jönköpings IK eller JIK om du så vill, spelar i Superligan här i Sverige. Daniel är Fysansvarig/Sjukgymnast ser jag visst att det står på hemsidan.
Susanne

2012-11-23 @ 19:59:24
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0