Fredagsmys

Gårdagen var mycket trevlig. Först ett skönt Cirkelfyspass med sällskap av andra Friskismänniskor. Kämpade väl och var svettig därefter. Kul var det i ala fall. Sen gick Håkan och jag vidare för att möta upp andra för att äta innan bion. Trodde vi. Visade sig att jobb kom ivägen , så det blev bara vi två. Ja, så kan det bli. Vi åt på en pub och maten var helt ok för att vara pubmat. Jag åt en plankstek och den var inte alls dum. Och jag fick baconinlindad sparris till.
 
Sen var det vidare till bion för att titta på Skyfall. Måste hålla med övriga angående denna film. Den är riktigt bra. Synd på den fina bilen bara, men det är smällar man får ta antar jag. Men humorn var där och samma pålitliga Bond. Se den om ni inte sett den än.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0