Dagens lilla utmaning avklarad

Jag listade för en tid sen 3 olika träningrelaterade utmaningar här på bloggen. Nu är två avklarade: Brandmannatestet i fredags och idag ett dubbelpass som värd på Friskis. Dagens utmaning var den lilla utmaningen. Först ett kombipass; skivstång/spin, 2,5 timmars vila med matintag och sen ett skivstångspass. Om 3 veckor exakt är det dags för den stora utmaningen: Först ett cirkelfyspass och sen direkt efter ett skivstångspass. DET kommer att kännas! Idag var det mest i benen och axlarna det kändes.
 
Nu är jag på väg till jobbet. Ska ducha där istället för hemma och på sätt undvika en massa onödig stress. Har med mig kvällsmat. Det mest ansträngande jag ska göra imorgon är att fika med en vän.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad duktig du är! Vill också vara sådär hurtig.

Svar: Tack :) Det är bara att ta sig i kragen. Till slut kan man inte vara utan träningen :)
Susanne

2012-11-19 @ 21:02:00
URL: http://mshanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0